söndag

jaha..... då var det söndag igen då.Lite blyhatt ifrån gårdagen har jag givetvis,men den tyngsta hatten är väl ändåså att jag ska åka till göteborg inatt igen. PLIKTEN KALLAR!!!!!!!! studenterna vill väl ha klart sitt hus förmodar jag.
Det positiva med den här dagen är att min fantastiska sambo FRÖKEN K kommer hem vid ett tiden efter att ha arbetat och slitit. "stackars henne" hade hellre velat haft henne bredvid mig när jag vaknade imorse.
nu är de bara att ta tag i dagen med matlådor och packning och allt vad det innebär.


             trevlig dag på er!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej käre svåger ! Tycker inte ett dugg synd om dej. Du kunde gott ha lite "blyhatt" med tanke på att du fullständigt utklassade mig på lördagen hemma hos din mamma. Gillar inte att förlora så nu gäller det att fila på kraxandet och poserna för all del. Att din sambo utklassade mej...det gör ingenting, det kan jag ta. Men att du gjorde det....gillas inte !!!!
Ska skicka sambo att inhandla ett singstar, sen ska det vrålas på Hagabergsvägen...å då du, kan du komma igen (när jag har övat tillräckligt) så ska vi se vem som vinner.

Hälsningar från Stockholm/världen !!

2007-10-17 @ 13:36:41
Postat av: Mamma

Tack för dom fina blommorna,börja blogga igen ,det är förbaskat kul,ta dig tid till det .
Kram från oss i deje.

2008-02-10 @ 11:54:23
URL: http://tramlinger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0