Golfare!!

Ska försöka att hålla igen lite med de elaka orden nu..på min resa till frukostbutiken, så åker jag alltid förbi en golfbana, med tillhörande moderater på!!! Inget fel på sporten i sig kanske, men måste de alltid ha kläder på sig som liknar ett mode ifrån Bulgarien. Rosa, mintgrönt, dessa pastellfärger ser för jävliga ut!!!! Skärp till er för faan, klä er åtminstonne som folk i allmänhet gör!!!!
Tillbaka till frukosten, en riktig byggarfrukost står uppdukad. 7 st folköl. 16 vändstekta ägg, lite tomater, men de kastade jag bort, mor Annas färdiga köttbullar. Hade lite tur och hittade en gammal Aktuellt Rapport som jag kan titta i under tiden.
Jag får väl nöjja mig med den så länge, antar att inte Kicki Danielsson kommer hit och tillfredsställer mig på min frukostrast!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0