Ingen sol!!

Vad faan händer med vädret??? Gick till sängs igår med klarblå himel. Var har den tagit vägen nu??
Till råga på allt så finns det inget kaffe klart och ingen frukost uppdukad på bordet!! Hmmm...helgerna passar mig mycket bättre!!! Men det är väl bara att gå till kaffebryggaren,och breda sin egen smörgås antar jag!! För du kommer väl inte hit va mamma och gör det åt mig?? Helvetes jobb står på tapeten idag!! Trångt varmt och bökigt!! Vidare rapport om hur det har gått kommer senare!! Se nu till kära kompanjoner att ta det lugnt och försiktigt idag, så vi slipper sjukhusbesök och skador!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nej det gör jag inte ,men skämmer gärna bort dig när du är hemma.ha en bra dag.Kram

2008-08-12 @ 10:08:41
URL: http://ramlinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0