Pyroman!!

Jag ska ta och dra igång en brasa här...så mycket skräp här nu så man kommer knappt in i huset!!! Eftersom jag är på landet så kan jag elda upp skiten!! Men det vore ju synd om huset brann ner! Undrar hur långt ifrån huset jag måste vara???
Vill ju inte bära längre än nödvändigt, men det blåser lite lurigt faktiskt!! Det skadar väl inte att chansa lite!!! Brinner kåken ner, så har det ju faktiskt bara skapat mera jobb!! Hur mycket bensin kan behövas? Virket är ju lite surt, precis som en tjej kan vara (ofta)....Jag tar väl och provar, hoppas på att få behålla ögonbrynen!! Man skulle kunna vara fyndig och säga:vi får väl se!!!! Har ni föresten träffat rörmockaren som hade det väldigt rörigt runt sig, eller tapetseraren som satt i klistret!!! JAG ÄR SÅ JÄVLA ROLIG!!!!


Kommentarer
Postat av: Oss i Deje

Var försiktig,jag har ju sett dig tidigare efter en grillning så jag vet.Ha en bra dag .Kram på dej.

2008-08-13 @ 09:18:36
URL: http://ramlinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0