Regn och åter regn

Vad faan är det här för väder..10 augusti och 12 grader varmt!!! Ska de här förbannade Jehovas få rätt eller???
Hur som helst..tänker aldrig att joina deras sällskap!!! Då jointar jag hellre!!!! Vi får hoppas att inte sommaren är slut för gott, men det kan den väll inte vara??  Eller?? Imorgon kör vi igen, bygget har stått stilla i tre dagar nu, vemodigt som faan!!! Förmodar att inte Joe Labero har varit där och trollat ihop det...
Men jag tror inte ens hans trollspö kan få ordning på mina ideer på bygget!!! Jag är helt enkelt ett geni!!!
Blir lite orolig över vädret, då mina enda tvätt möjligheter än då länge på jobbet är att hoppa i en sjö på kvällarna,inget vidare värstens mysigt om det bara är 12 grader..Till råga på allt så är det saker på kroppen som krymper ihop av det kalla vattnet. och då menar jag inte magen!!! Låt oss hoppas på att fi får en dusch snart!! Dagens outfit... Engelsk skolgosse frisyr och myskläder!!!!!

  Vill ha till veckan...snälla röris!! Ordna det till mig!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att få komma hem och ta sig en riktig dusch.

Kram på dig och ha en bra vecka.

2008-08-10 @ 13:39:59
URL: http://ramlinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0