Uhhhhh!!

Varför lär jag mig aldrig!!! Jag kan köpa det här med efterfester, men vad faan ska man sitta och dricka drinkar fram tills kl sex på morgonen för....En hel jävla dag förstörd nu!!! Det blir väl till att tillbringa den i ångestens tecken med soffläge.
Hoppas att jag orkar sträcka mig efter telefonen, så jag kan ringa efter det ludna pizzabudet ett par gånger idag..Att säga att jag aldrig mer ska göra om detta, förstår jag att det inte är någon ide.tyvärr kommer det att hända igen!!! Ell litet markant bekymmer till, finns givetvis!!! JAG ÄR KILLE, JAG ÄR BAKIS, OCH DET ÄR MORGON!!!!!! Uhhhhhhhh!!!
Nu ska jag sova några timmar igen.......

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du hade en trevlig kväll.Skulle inte du jobba helgen????????????.Sov gott.

2008-08-16 @ 10:12:47
URL: http://ramlinger.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det måste ha varit en riktig brakfest eftersom du var däckad en hel dag,har du kommit igen nu då.Kram på dig.

2008-08-17 @ 13:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0