USB

Jag hoppas att jag ska hitta min usb kabel snart igen, så jag kan lägga ut bilder på hur det går här på bygget..
Det finns väl alltid någon som kan lära sig något av det, om inte annat kanske kontakta mig, så det kan dyka upp något jobb som man inte behöver ge de här förbannade Moderaterna skattepengar på!! Svart är bra, i alla fall när det gäller pengar!! Ja ja ja..era jävla präktiga akademiker..ja vet att inte Sverige skulle gå runt om alla tänkte som mig...men som tur är så gör ju inte alla det, så jag kan köra på som jag vill..Ha ha ha!!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

Vad ska du göra idag?

Ha en fin dag.

2008-08-21 @ 09:25:24
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: mumari

Tjolahopp :o)

Kom och ge din åsikt angående bloggande och ålder! Bloggar DU om tio år tror du?

www.mumari.se/2008/august/utkast-helt-plotsligt.aspx

2008-08-21 @ 09:34:57
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0