nördigt

Satte mig i restaurangen på hotellet för att ta en Staropramen och en räksmörgås...ser mig omkring och upptäcker att 90% har datorn med sig. Kan vara det absolut värsta jag kan se,undrar om det är arbete på riktigt eller om man bara vill se viktig ut och få uppmärksamhet.. jag tror på det sista.. va effektiv på arbetstid istället så slipper du sitta i en restaurang och göra bort dig moderatelände.
Hur som helst så smakade allt toppen,ända fram tills notan kom!!!!!!! FY FAAAAN!!!!! Jag lär jobba även fredag!!!
Borgaren bredvid mig gör allt han kan för att se vad jag håller på med på min dator,men han lyckas inte...Jävlar!!!!
Jag kanske råkade försäga mig nu... Är jag på väg att bli som dem ,efter bara ett par nätter här??
Hoppas inte det,isåfall måste jag investera i en "bandlonpolotröjja"...


                                       STÅ UPP FÖR SPIKTRAMPSKYDDEN

Kommentarer
Postat av: Oss i Deje

Ja vi håller med dig,förjävligt att sitta med dator i EN RESTURANG,där skall man ju äta njuta.
kram på dig

2008-02-21 @ 08:10:10
URL: http://tramlinger
Postat av: Oss i Deje

VAD FAAAN ÄR STAROPRAMEN.

2008-02-21 @ 08:14:36
URL: http://tramlinger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0