Problem

Ja ja.. vad är mina bekymmer relaterade till min kära sambos..
hennes största bekymmer för tillfället är vad hon ska ha på sig för kläder imorgon.
Det skulle man kunna kalla för den här dagens I-landsproblem.
I är alltså förkortning på industriland, för er som inte förstog, tex min kära mor kan jag tänka mig.
Bio har det blivit idag, med en hostande kärring bakom oss.
Håret fladdrade på mig när hon hostade.
Imorgon är det åter igen dags att åka och lura av L och S en massa pengar så att man kan roa sig kunglit i helgen.
Tänk att en faktiskt arbetad timme så lätt kan förvandlas till fyra timmar på en timrapport..
He he he he...
Ha det bra där ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0