BÖRJAR MED....

.....ATT VARA FÖRBANNAD...DESSA JÄVLA ANNONYMA KOMMENTARER....STÅ FÖR VAD NI SKRIVER, ELLER GE FAAN I DET!!!  BYGGARN STÅR FÖR DET SOM HAN SKRIVER!!!!
Så där, det kändes skönt att få skrika av sig lite!!!! Jaha, då är helgen på g igen då.....och det slutar väl som vanligt med att man står ensammen på någon nattklubb, och läser innehållsförteckningen på min ölflaska, kanske till och med luftskålar med någon snubbe som jag ens inte känner....för att sedan gunga med lite i otakt med min kropp när de spelar Rihannas "Good girl gone bad"
Åhhhhh....någon tjej vinkar åt mig..Eller??? Är det åt mig? Jo, vem skulle det annars vara till?? Ok, jag vinkar väl tillbaka då, Faan, det var inte åt mig!! Bra jobbat byggarn!!! Smooth playa.....!!!!!
Drar till strippklubben istället, och köper en lapdance, känner direkt mina genanta svettningar, som rinner nerför mitt "nödstoppsknappröda" ansikte, min mun försöker få fram något dåligt som -Öhh, går du hit ofta eller?? Någonstans så försöker jag se oberörd och cool ut, och på något sätt så lirkar jag min öl över hennes axel...Shit shit, såg mig precis i takspegeln, inser direkt att jag inte alls såg lika cool ut som Billy Walsh gjorde i fjärde säsongen av Entourage.........
Går hemöver istället....Jaaaaaa, där är hon, det nalkas erotik, det nalkas avsugning. Så med ögonen ihopknipna, hakan framskjuten, munnen öppen som på en specialklasselev som precis fått syn på en kaka. Axlarna nedsjunkna, magen uppsvälld ovanför vad som ser ut som en epeleptisk droppande panflöjt ovanför två håriga, smältande isbitar. Och sedan: Hennes sensuella och förföriska stämma som försiktigt säger - SLÄPP  ÖRONEN PÅ MIG FÖR HELVETE GRABBEN....

Till sist.... Jag är inte beroende av kokain mamma....Jag tycker bara om sättet som det luktar på!!!!

Trevlig helg alla med humor....Resterande kan ......................

Kommentarer
Postat av: tess

Tack de samma raring... å du de där som kommenterar anonymt... visst e de B!!!!! //Tess

2009-02-27 @ 10:36:47
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Jumo

Hehehe... Visst är det fint med en isstaty mitt i stan! är vattnet som uppstår när den smälter till de hemlösa? Ha en trevlig helg... //J

2009-02-27 @ 10:39:30
URL: http://jumo.blogg.se/
Postat av: Annelie

Skit i dom anonyma kommentarerna eller spärra det/dom IPnumren.

I lövvv din humor=)

Ha en underbar helg!

2009-02-27 @ 11:33:33
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Jackie

Skickar en stor varm helgkram till stans härligaste o coolaste snickare som vet hur man njuter av livet, som vet hur man tillfredställer sina vänner på ett helt fantastiskt sätt. Att ha dig i mitt liv är något jag njuter och mår bra av, du är en vän som man inget annat en kan älska. Du gör mig glad och det värmer, jag finns här för dig min helt fantastiska och underbara vän. Kärlekshav och kramar till dig Kalaspuffen ;)

2009-02-27 @ 12:10:17
Postat av: ulrika

Hej!

Det var ett tag sedan jag var in här nu, men nu har jag fått skratta och njuta av dina inlägg. :)

Önskar dig en riktigt bra helg!

Kram

2009-02-27 @ 12:13:30
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: GöteborgsLasse

Tjena grabben! Ditt självförtroende verkar inte vara på topp.Bara bloggnamnet säger det.Have been there! Jag är i din ålder,jobbar inom samma branch. Ser väl inte illa ut,men är ingen snygging heller. Men jag har alltid varit en go gubbe,positiv,social.Jag föddes med en liten hjärnskada,som inte syns,men jag funkar inte riktigt som andra,i vissa situationer.Tjejerna drogs till mig o jag förstod inte varför.Det var gott att få lite härlig uppmärksamhet,men mitt självförtroende satte stopp för mycket.Jag var ute på krogen ofta.Ville träffa folk,kolla brudar,ja du fattar,men det var ju så förbannat ytligt hela tiden.Var ihop ett par år med en bra tjej,men jag kände mig aldrig tillräcklig o det tog slut.Efter det blev självförtroendet ännu värre,fast jag visade det aldrig.Så stötte jag på en 16 år äldre kvinna,genom en gammal gemensam vän.Hon attraherade mig,men jag visste inte hur hon såg på mig,"toyboy"? Vi snackade om allt möjligt,hon verkade så förstående,så annorlunda mot andra brudar.Hon verkade se igenom mig,på nåt sätt o det skrämde mig som fan.På helgerna var jag ute på krogen som vanligt,men hon fanns alltid i mina tankar,på nåt sätt.

I december firade vi 2årsdag tillsammans.kan varmt rekomendera en mogen kvinna.

Ser att du gjorde en kärlekshyllning till din mamma för ett tag sen.De e la fint!En morsa älskar en ju villkorslöst.Det är väl en sån partner man söker också,eller hur?Inte nån s.k.pangbrud att visa upp för att göra polarna gröna av avund.

Att dricka för mycket,är inte bra heller,vet du.Man kan göra mycket dumt,som man ångrar dagen efter.

Vilken SUND brud,vill ha en bad boy? Kom igen igen nu grabben,fel tänkt av dig.Vill DU ha en bad girl?Fantasier kan man ju ha.De har vi nog alla.Men verkligen är oftast inte så ball,ganska snuskig faktiskt.Ja,man har väl gjort ett o annat dumt i fyllan o villan.Har man dåligt självförtoende,så är man lättmanipulerad,o man har intagit för mycket alkohol.

Har brutit benet,sitter hemma uttråkad,min älskade är på jobbet.Hittade din blogg,blev nyfiken.

Du verkar vara en skön snubbe för övrigt.Du har en speciell humor.Har fått mig ett par rejäla garv.

Förstår att det kommer olika kommentarer.En del tycker nog du verkar lite smågalen,andra tvärtom.Klart det är trevligt att läsa att vissa älskar dig.Har du träffat dem i verkligheten,eller är det bara ett uttryck?Jag menar,det ä ju skillnad på att träffa människor i verkligheten,än bara läsa nåt,nån har skrivit,även om det berör en,på ett eller annat sätt.

För min del,kände jag igen mig o kunde ej låta bli,att tycka till lite.

Lycka snickaren!Mvh Lasse

2009-02-27 @ 13:51:24
Postat av: G

Ahhaaaa... Nu vet jag varför vissa har utstående öron ;-)

2009-02-27 @ 19:55:54
URL: http://nyadest.wordpress.se
Postat av: E

Hahahha jag fullkomligt älskar din blogg och yes, jag håller med dig angående kommentarerna-de kan faktiskt dra åt helvete vissa av dem!

2009-03-01 @ 22:34:13
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0