Hmmm......En del......

........Saker som jag aldrig kommer att växa ifrån....Och till skillnad ifrån andra så törs jag erkänna det!!!!  Kanske kan ses som aningen grabbigt...men vad faan......!!!!
Ta tex HIGH FIVES..inte lika bögit som att kramas...inte lika konstigt som att peta varandra i naveln..men ändåså mer personligt än ett mail!!!! Fysisk komunikation mellan två män som aldrig kan slå fel helt enkelt......
STRIPPOR....Vilken kille har inte fantiserat om hur det ser ut på kvinnliga brandstationer???? Det finns till och med något hypotetiskt över det tror jag, går att jämföra med när de mekaniska tomtarna, som står och gungar fram och tillbaka i skyltfönstren, på julskyltningen, fast de här visar nassarna liksom, och det gör ju inte tomtarna!!
På tal om NASSAR...varför kallar vi kvinnobröst för nassar???? Eller om de är fyllda med silikon, för NYNASSAR!!! Fundera på det ni......!!! Jag har givetvis svaret på det!!!!
Vilken kille lusläser inte morgontidningen, enbart för att kunna hitta, den geografiska referensen "Donetsk, Ukraina" för att sen kunna vifta med den framför sin flickvän och säga-- Ha ha ha...donetsK-UKraina..Tidningen skrev KUK älskling..kommer aldrig att tröttna på de skämten!!!!
Alla killar (byggare) vill alltid vara, känna sig som en vinnare. Vi vill tjäna mer än våra polare...vi vill kunna göra flera armhävningar än dem....vi vill kunna ha satt ett personbästa i antalet masturbationer på ett dygn....(nr 13 gav mig för övrigt en fraktur i handleden, och en del insikt i Ungersk vuxenfilmsindustri)....Eller ta bara det där när vi män kissar..och halvvägs in i kissningen spolar, och sen hinner kissa färdigt I-N-N-A-N spolningen virvlat färdigt..AHHH...ibland är de små segrarna viktigast!!!!
HISSRELATERAD humor, tänker jag inte ens förklara, handlar mest om att fisa precis innan man kliver ur den...men det finns mycket mer än det!!!
Och vilken kille har inte spelat luftgittar på fyllan??? Känns som en relativt demokratisk musikform, alla kan göra den, behövs ingen dyr utrustning alls, mer än möjligen ett par armar!!! Fast när jag tänker efter..så hade grabben på Mallis, inga armar, och han försökte ändåså köra en luftversion av Yngve Malmstens "snurra gittaren i axelbandet runt huvudet grej under hela Guns And Roses, Paradase City........" Ok, han hade svårt med balansen, men det var ändåså luftgittar!!
Men det mest manliga av det manligaste, har jag ändåså med mig ifrån ett fotbollsläger i Borås 1989...Jo visst, raklödder i skorna, och polarens mobil i hårgelen...Kanske inte direkt nyskapande, men som jag brukar att säga- Ingen ide att laga det som inte är trasigt!!!!!

Hmm....har nu läst igenom mitt eget inlägg...och kan fortfarande inte förstå, varför jag sitter själv........:) :)




Kommentarer
Postat av: E

Det kanske du är om du anammar 80-tals modet med pentathår, höga adidasshorts och inoljad ;D

2009-02-09 @ 21:07:29
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: tess

Okej så du ska till MOtala då menar du??? Peter spelar bas i Barbados den andre långhårige killen som e med på bilden å ja har en hel del bilder på han i bloggen.... har haft en hel del med varann å göra... //tess

2009-02-09 @ 21:23:22
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Malin

haha... Du vet väl vad KUK är i alla fall? Såg det på en buss för ett tag sedan... Kyrkans Ungdoms Kör förståss... kramiz M

2009-02-09 @ 23:11:16
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Jumo

Tack för omtanken...Mamma mår inte alls bra, man blir liksom orolig...Kul att du är tillbaka i bloggvärlden, får alltid ett skratt av dina galna inlägg! // J

2009-02-10 @ 07:40:31
URL: http://jumo.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hahhaha, en del av dessa saker är du inte själv om att inte växa ifrån =)



Ha det gott!

2009-02-11 @ 12:50:57
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Anne

När jag läser dina inlägg kommer jag på mig själv med att tänka. "Finns han på riktigt"? :) Du är verkligen väldigt underhållande och till skillnad från min bror Jumo så tycker jag livet är helt ok fast jag passerat 40 med råge :).Jag tittar och får gärna tittas på. Kram på dig!!

2009-02-11 @ 14:37:30
URL: http://astas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0