Förlåt!!

Jaha...!!! Jag skäms faktiskt på riktigt. Jag må vara en person som krånglar till olika saker, lovar saker som jag inte kan hålla osv... Men jag är defenetivt ingen elak person!!! Långt därifrån, det finns många som kan gå i god för det!! Jag skrev saker i går som var oerhört dumt av mig att skriva!! Jag ber verkligen om ursäkt för det, speciellt går den ursäkten till J..Ursäkta mig så otroligt mycket, jag gick för långt!!! Blev så jävla förbannad och irriterad över vissa saker bara!!
Jag kan nog vara en av de snällaste personerna som går i ett par skor, kanske menlöst snäll många ggr..
Än en gång FÖRLÅT. JÄVLIGT DUMT AV MIG.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var bra.kram på dig.

2008-09-02 @ 21:45:40
URL: http://ramlinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0