Ny dag, nya möjligheter..

Äntligen...första dagen att tillbringa som jävlig emot andra!!! Känns ta mig faan riktigt bra tror jag!!! Nu ska vi se, folk som tror att de kan göra vad de vill mot mig för att göra mitt liv surt, ska nu med nöjje bjudas på samma medicamenter!!!
Hmm....Låt mig tänka!!! Jag kan det fast jag är kille, men jag gör inget annat samtidigt, för det klarar jag inte....
Vad faan ska jag hitta på för elakt då???? Det är ju inte riktigt min grejj...men något ska jag väl ha lärt mig på den stunden!!! Jaaa....jag vet.....Vi börjar med lite små enkla "besparingar", stramar åt budgeten som Moderaterna hade utryckt det!!! Japp..det känns faktiskt bra. Det 11e budordet är det som gäller nu: SKÖT DIG SJÄLV OCH SKIT I ANDRA.
Leken har börjat, låt oss se hur många som vill vara med och avsluta den. Låt oss se vad de tycker att det är värt att spela med, kanske att de använder sina släktingar som spelmarker...Vem vet????
Ha en bra dag allihopa!!!!

Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

You got mail =)

2008-09-01 @ 11:26:50
URL: http://likas.blogg.se/
Postat av: Anonym

kör hårt ... hårt mot dom hårda

2008-09-04 @ 14:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0