Åhh!!!

Kan någon tala om för mig vem som har myntat det sverigeberömda utrycket: Morgonstund har guld i mun!!
Skulle kunna tänka mig att döda den personen väldigt, väldigt långsamt! Problemet är bara att mamma har lärt mig att man inte får springa runt och döda personer bara för att de inte tycker som mig..konstig regel, det där!! Men mamma har ju förstås alltid rätt1! Det hon däremot inte vet ett jävla dugg om, är att snickra, så där får jag klara mig själv!!
Idag ska det läggas in ett fantastiskt fint Fura golv, breda härliga golvplank som senare ska vitbetsas. Det kommer att bli fantastiskt vackert.
Eller som vår store nationalhjälte Ernst "smygbögen" Kirshthaiger eller hur faan det stavas, hade utryckt sig..
Man kan riktigt känna dofterna av skogen, barren, löven, det är så sommrigt. Sätt på dig strumpor nu för faan!!


Kommentarer
Postat av: mumari

Haha, låt mig slippa Ernst Barfota-Fötter! Ginsengen verkar banne mig fungera, jag är PIGG!!!! Fast jag klev upp klockan halv sex!



Såg att du fick tårta igår i alla fall :o)

2008-08-27 @ 08:02:10
URL: http://mumari.se
Postat av: mamma

Ja det skulle bara bli plock och pinn om jag skulle försöka mig på detta ,bra jobbat min son.Kram på dig.

2008-08-27 @ 16:31:41
URL: http://ramlinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0