Gravid!!

Inget är som väntans tider, är det så här det är att vara gravid tro. Att man typ väntar och väntar, sen bara ploppar det till, så är allt över!! Ja ja, vi får väl se.. Nu är det i alla fall fredag igen, och jag sitter på min hantverkarherrgård, med lite byggar champange i min hand (folköl 2,8 %) ..det var vad vi hade råd med efter denna vecka..resten av pengarna läggs på hög för framtida bruk!! Största problemet för mig nu är om jag ska ha messmör eller korv på frukostmackan i morgon bitti, affären har öppet ett tag till, så jag behöver inte bestämma mig riktigt än om det. Det lutar åt messmör tror jag...Vad händer med kvällen då..nja..förmodar att inte Kicki danielsson kommer hit och tillfredsställer mig, så då får jag lägga det åt sidan..en näs kväll med Clark Olofsson är ju heller inte aktuell!!! hmmm....jag får helt enkelt hitta på något annat!!
nu vet jag.. jag ska måla.. med tvåkomponentsfärg..kanon att göra det när det är helg.. det är liksom lite festfärg över den..efter ett par kvadrat så är det hur kul som helst att måla..fortsätter nog med det hela natten.
Mycket kvinnliga hormoner i öl har jag märkt...jag kan inte köra bil efter 18 st!!!! Ha det..trevlig kväll allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0