Måndag!!

Vi börjar med lite allvar...kör hårt med allt syrran......Älskar dig....du är favoriten!!!!

Jaha...Måndag igen...Fy Faan!!! Nu står man här..samma ställe som i fredags!! Känns som om man inte har lämnat det över huvud taget. Helt otroligt hur de kan ställa till en sån kaos på bara en helg!!! Det är ju faan min arbetsplats!!!
Hur skulle folk reagera om jag gick in på deras kontor och släppte allting på golvet bara...la allt jag hittade på deras skrivbord osv... Bara för att vi är byggare så är vi faktiskt människor vi med!! Vi byter tex kallsonger ibland vi också..kanske inte lika ofta som andra men vi gör faktiskt det!!! Axes skarpluktande dubbeldusch med doft av en Kroatisk taxichaufför andvänds med vid högtidliga tillfällen!!! Ett sånt speciellt tillfälle är tex....När den vackra grävmasinisten larvar upp till mig...då vill man vara fin!! Eller när arkitekten med lite drag av Hans Scheike, kommer på oväntade besök!! Men hur som helst, skitigt eller rent, nu måste jag producera....Lite små kompletteringar är det som gäller idag..hoppas vara färdig till sjutiden!!!
Ha en bra dag allihopa!!!     And... hes back!!!!


  Glöm inte att se hans fantastiska film  "Isabella"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0