Stearinljus!!

Åter en dag till ända, allt har gått hur bra som helst, bortsett från det där besöket av en luden kurd!! Men det är glömt och passerat nu! Håller på att varva ner, en Carlsberg, några smörgåsar och tända stearinljus. FAAN VAD MYSIGT JAG HAR DET!!! Kanske skulle varit ännu mysigare om min drömtjej Kicki hade varit här med. Vem vet vad vi hade kunnat att hitta på hon och jag, ensammna i detta torp i östergötland. En bag in box skulle säkert gå att locka hit henne med!! Men jag är inte desperat, så hon får komma frivilligt om hon känner för det!! Vi skulle ha så mysigt hon och jag, denna fantastiskt underbart sexiga kvinna här med mig....ohhh, måste sluta att tänka på henne!! Annars händer det grejjer!! Hon kan väl ändåså aldrig bli min antar jag?? Brustet hjärta...Kicki kom till mig, så kommer jag på dig!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra vibrationer.

2008-08-13 @ 09:16:48
URL: http://ramlinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0