Fantastisk dag

Då var det lördag igen då! Denna lördag ska gå i glädjens tecken, med en tur till tapetbutiken
och andra roliga saker som tex, gitarr spelningar.
För er som aldrig har haft chansen att se eller höra mig spela gitarr, så kommer den dagen
även för er.
En splitter ny skruvdragare har jag införskaffat i veckan, men ack så har nån jävel snott batteriladaren för mig vilket gör den helt oanvändbar... Jag har mina misstankar mot någon av de ca 100 på bygget som härstammar ifrån ett land där snickarna bara tjänar ca 2000 sek i månaden.
Vill inte säga vilket land det rör sig om för det kan folket därifrån uppfatta som stötande.
Men det var ett jävla drag där i mitten på 40 talet, och i början på 80 talet fick de köa för en liten brödbit,
man kan även åka färja ifrån skåne och dit om man vill.
 Nu börjar dagen mina vänner.

   Mam ohote na tjebje!!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Du har chansen att vinna en design i min blogg!
Var gärna med & tävla!

2008-02-23 @ 12:21:53
URL: http://asanordin.blogg.se/
Postat av: Oss i Deje

Ja den dagen vill vi uppleva.Kram på dig.

2008-02-23 @ 16:14:55
URL: http://tramlinger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0