Fredag kväll

Finns det något roligare än att komma in till rörmockaren när det är total kaos kring han och säga... Här var det rörigt.. ha ha ha oerhört kul för oss som fattar vinken.

Jag börjar faktiskt inse att det finns något (F) som man ska vara väldigt rädd om, och jag tror jag börjar uppföra mig lite mera vuxet och moget.. (givetvis bara för att F ska tro att jag är sån),bara dörren stängs så kan jag vara mig själv igen dvs att skrika slå i dörrar osv och absolut inte vara ett dugg stönig
Hur som hels så är jag på god väg att slå ut både svåger (L) och jimmie Hendrix på gitarr, och kanske lite sång, fast det sista blir inte så svårt som ni alla vet.

Trevlig kväll på er, och redan de gamla romarna använde sig av betong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0