Hemma Bäst.....

Det är väl svårt att försöka övertyga någon om att jag inte skulle haft det bra under veckan, för det har jag givetvis haft.. Lyx och flärd på kvällarna blandat med håååååårt arbete på dagarna.
Men trots allt goda så längtar man hem otroligt mycket, speciellt när man möts i dörren hemma av det absolut vackraste som tänkas kan.
Hon har verkligen fått mig att tänka till ordentligt på saker och ting (hon har rätt) något som jag nog aldrig lagt ner någon större tid på tidigare.
Hur som helst läste jag idag om en 87 årig dam (jävla häxa) som satt anhållen för grov misshandel av sin man, någonstans inom mig känns det ganska rogivande och humoristiskt att läsa sånt.
HELT RÄTT, TA FÖR ER ORDENTLIGT KÄRRINGAR DÄRUTE!!!


                                                        En två fyra är 45*95mm och kan vara hyvlad!!!!

Kommentarer
Postat av: örjan

OJ Oj Oj vilken talang på att skriva. Det är du och Gustaf Fröding, förresten han kan slänga sig i väggen. Fortsätt att blogga det var hur kul som helst.

2008-02-22 @ 17:36:49
URL: http://tramlinger
Postat av: svämor

Vaddå häxa??

2008-02-22 @ 18:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0