Byggarn

hallå allesammans!! Det är byggarn här... solen är på väg ner och jag har precis ätit 500 gr potatissallad och ca 30 köttbullar!!
Det sätter sig ganska gött runt vomma det!! Men efter en stenhård dag med spån och damm så är man värd det.
Har faktiskt tagit mig en löptur på ca åtta km idag.. skönt som faan var det, men jobbigt. Det var ett tag sedan som jag sprang senast. Håller på att ladda för en löptävling i Linköping vecka 33!!!!  Tänker inte att vinna, men tänker heller inte att komma sist!! Ernst Ernst, vilken hjälte han är!! Blodet sprutade läste jag på en löpsedel.. Öppnade sedan tidningen och läste vidare.. Ernst din lille smygbög!!! Ge faaaan i verktygen om du inte kan handskas med dem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0