Mammalängtan!!

Nja.. jag är kanske inte en så tuff byggare som jag försöker att vara... jag lääääääängtar efter mamma.
Bästa mamman i världen är hon. (kanske kan laga några matlådor). Till råga på allt så är hon på semester!!!!
Tillbaka till virket!!! Kom en hel lastbil idag med grejjer, tur man slipper betala det, det får andra göra!! Även tur att man inte är pollack, skulle inte ha tjänat några pengar då, men det gör jag nuuuuu... jipppie!!! Inbillar mig att jag är hur sexig som helst i min snickarmundering...
 kör hår där ute alla byggare!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst fixar jag några matlådor.vi ses snart.Kram på dig.

2008-08-02 @ 09:49:45
URL: http://ramlinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0