shopping

Ha ha... det blev en fantastisk dag med massa sol och handling på bergvik.
F var med, och jag fick lov att köpa mig ett par nya arbetsskor för henne, MYCKET SNÄLLT!!
Rättvist som det måste vara i våran värld, så fick hon givetvis handla till sig med...
Klänningar,byxor, böcker, parfymer, cremer, hårprodukter, nagelbortagningsmedel, jordfräs, vedklyv, cirkelsåg osv.
Dags för betalning och väl framme i kassan kommer förtryckaren på att hon glömt sitt kort.
Vad gör man??
Ikväll är tyvärr sista natten med min älskling på några dagar.. fy faan vad det är jobbigt!!!

Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Hårprodukter & Nagellacksborttagningsmedel fick jag ju inget å kortet "glömde" jag hemma med flit =)

2008-05-04 @ 21:42:53
URL: http://siggelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0