Äckliga!!!

Jag förstår inte varför personer som är feta och oerhört fula, ska göra sig ännu fulare med att färga håret i någon konstig jävla färg. Speciellt inte de som stoppar näsan i blöt, och ställer sig partiskt på en sida, för att någon annan har bett dem om det!!!! Är självinsikten totalt borta tro!!!!  Jag fick tyvärr en släng av snällhet förrut...!! Botar den omgående här!!! Jag kan inte äta om det sitter en fet person inom synhåll för mig... den här åsikten vet jag att jag delar med en kvinnlig person...Hmmmmmmmm!!! Undrar hur det går när de äter tillsammans, sitter de i olika rum tro?? Eller, de kanske inte äter tillsammans!! Eller så har hon helt plötsligt ändrat åsikt om det. Man kanske måste det när det helt plötsligt dyker upp en vän som väger 156 kg, eller nåt liknande!!!! Äckligt är det i varje fall...Eller vad tycker du????

Kommentarer
Postat av: Förskräckt

Vem bestämmer vad som är fult eller vackert? En otäck och ful insida kan man tyvärr inte skåda utifrån, men på såna som dig verkar den sippra ut ur varenda por.

2008-09-01 @ 20:54:19
Postat av: Extremt tjock

Skulle hellre äta med 1000 feta personer än 1 som är en stor idiot. Ditt liv måste vara perfekt eftersom du klagar på alla andra. Kanske dags att titta på dig själv?

2008-09-01 @ 21:01:53
Postat av: stefan

hur dum i huvudet får man bli, du är så inskränkt så det är hemskt. Skulle hellre sitta med vem som helst utom dig vid ett bord. Tycker synd om folk som är tvungna att umgås med dig

2008-09-01 @ 21:11:00
Postat av: Sophie

Jag hoppas verkligen att du skojar för att få uppmärksamhet och skapa debatt. Om så inte är fallet tycker jag ärligt synd om dig. Inskränkthet och ytlighet är inga smickrande egenskaper.

2008-09-01 @ 21:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0