För dig....

.....Som har en massa tid över, lägg den på det goda underbara livet!!  Vart man än befinner sig i världen, speciellt när man är på ett exotiskt ställe på semester, så är det lätt att få en massa tid över!! Varför inte ta och spendera denna tid på lite sk MARATONSEX, fördelen med det, är att man kan släpa med en vilt främmande tjej till hotellet, eller till stranden på natten, för att sen  lära känna henne under själva samlaget!!!
Mina egna färdigheter inom detta område är faktiskt ganska väldokumenterade....Man stannar en kvinna på måfå, nere på stranden (eller på trottoaren) man droppar sitt namn, och oddsen är ganska goda för att hon kan återberätta en anekdot ur legendfloran om hur länge en natt mellan lakanen egentligen ska vara....
Anledningen att så många känner till detta är att det har med själva aktens natur att göra, den har en tendens att påverka fler än bara den deltagande kvinnan!!!!
Låt mig utveckla detta, så ni förstår!!!!!!
En gång i tiden så ägde jag en tvivelaktig säng i IKEA:s nedre priskategori, utrustad med 4 ynkliga små träben, en extremt ful sänggavel i omålad furu. Anledningen att jag valde denna extremt fula säng, var främst för dess robusta HANDBOJJEKOMPATIBLA egenskaper Kanske överdriver en smula nu, men jag vill minnas att det var ett 6.5 timmar långt samlag med en tjej som jag väljer att kalla för "Jossan", inte för att jag vill skydda hennes anonymitet, utan för att jag aldrig frågade vad hon hette.Har faktiskt fortfarande kvar numret till henne.....hmm!!
Hon fick inte mindre än 7 av mina grannar att på bostadsrättsföreningens årsmöte ta upp de jeneska sängvanorna som i det i särklass största problemet med deras boende!! Lyckligtvis var jag inte på mötet själv, utan fick informationen genom det utskickade protokollet!! Störningsjourens envisa bultande på dörren hade inte haft en chans att överrösta ljuden som kom inifrån lägenheten....
Men att ha kommit så långt som jag har gjort, har samtidigt kostat mig mängder av sveda, värk och för tidiga utlösningar..
Glöm inte det.......

Ja ja, vi säger väl så så länge....solen väntar!!!!

Kommentarer
Postat av: malin- hockeyfruga

haha japp, ska bli!! :)

haha du skriver så jävla knäppa saker..love it! ditt fel att jag inte kommer iväg till jobbet nu, nu måste ja sitta o läsa din blogg.. så här blir de alltid! ;D ut i solen med dig!

2009-03-09 @ 11:16:27
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: tess

TACK du vet att ja gillar de du skriver... å du e inte heller rädd att få lite mothugg ha ha ha.... //Tess

2009-03-09 @ 11:29:28
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Annelie

Inte illa jobbat =)



Ha det fint!

2009-03-09 @ 11:53:56
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: bella

Man ska ha hus! Så är det bara.. Grannar har en tendens att vara i vägen! :)



Gällande Rosing så är det ett fenomen utav dess like.. trodde att det var människor som bodde på den här planeten och inte aliens.. I guess I was wrong..

2009-03-09 @ 12:38:08
URL: http://buus.blogg.se/
Postat av: ulrika

Har skrivit det innan, men det tål att upprepas, du skriver helt underbart!

Tack för din kommentar, du skulle bara veta hur glad jag blev för den. Tack!

Kram till dig.

2009-03-09 @ 14:35:26
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Pauline

6,5 timmars liggande låter rätt, utmattande? haha :P

2009-03-09 @ 19:12:01
URL: http://paulinechristine.blogg.se/
Postat av: Jumo

s En anekdot ur byggarns liv.. :-) Du behöver inget gym och ingen träning, du motionerar mer än de flesta redan gör verkar det som :-)

Ha det gott.......// J

2009-03-10 @ 08:36:29
URL: http://jumo.blogg.se/
Postat av: Malin

6,5 halv timme! Är du med i rekordboken kanske...måste kolla upp det, hihi.. ha en fin dag! Kramiz M

2009-03-10 @ 13:14:05
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hmm jaa.. så kan man ju oxå fördriva tiden, annars tycker jag att man har lite för lite tid över :(

2009-03-10 @ 14:52:38
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Ingela

6,5 tim hur mycket var action o hur mycket var "återhämtning" Sak samma det viktigaste är att man har det Kramers

2009-03-10 @ 16:52:37
Postat av: Jen

What the f...! Jag kan bli din fru med nybakta bullar varje dag om du ger mig så många timmar, per gång, i sängen! :D

Å andra sidan vet jag inte om man är kapabel att ens stå på benen nästa dag när det är dags för arbete...

Kanske det kan klassas som sjukskrivning?

:P

2009-03-11 @ 10:19:09
URL: http://pansky.blogg.se/
Postat av: Pauline

En rullstolsbunen som är ute och "går" med hunden? Haha det kan man väl. annars får man väl säga att man är ute och rullar med hunden xD

2009-03-11 @ 19:53:58
URL: http://paulinechristine.blogg.se/
Postat av: E

Det låter som du har det fantastiskt och kanske så även kommer att ha det ;-D Rock on

2009-03-12 @ 21:02:26
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Annelie

HOHO HOHO allt bra hoppas jag!

Önskar dig en härlig helg!

2009-03-13 @ 16:28:41
URL: http://rospinglan.blogg.se/
Postat av: Pia

Ha ett underbart liv - öhhh...fast det verkar du ju redan ha =)

2009-03-15 @ 07:43:40
URL: http://piakallman.blogg.se/
Postat av: Gbg-Lasse

Halloj grabben! Jag har skrivit det tidigare och gör det igen.Du har verkligen fantasi och mycket funderingar,verkar det som.Ibland skrattar jag,ibland skakar jag på huvudet. Du låter som en ensam kille,som kanske glor på porr,för det handlar ofta om kvinnor och sex,så gör du egna "manus",på bloggen. Börjar undra vad du har för inställning till kvinnor överhuvudtaget.Börjar fundera på,om du lever i någon slags fantasivärld.Där får man ju styra det hela som man själv vill.Verkligheten ställer vissa krav,på oss människor,som man måste kunna tackla.

Du skrev vid något tillfälle om "bokstäver".Har du adhd? Har en polare som har det.Då har man svårt med förhållande,närhet,man är superkänslig.Tål inte att någon bestämmer över en.Verklighetsuppfattningen,empatin "fladdrar"som lärkvingar".Man är ofta verbal,charmig,manipulativ,men har "svart"humor.Man platsar sällan i det "fyrkantiga"samhället.Därför är det lätt att hamna bland "outsiders".Tyvärr även i dåligt sällskap,som du skrivit om.En del går det "käpprätt"åt helvetet för.T.ex.min polare.Det blev för mycket,fixade inte sina förhållande,sina jobb,hamnade alltid i konflikter med folk.Började dricka,droga,gjorde en stöt och hamnade i fängelse,tyvärr.Så synd,så tråkigt,för han är en jättefin,snäll,bra,clever snubbe. Idag mår han mycket bättre,på alla sätt,han har fått hjälp med olika saker. Vet inte varför,men jag tyckte du plötsligt påminde om honom,hans fantasier som jag aldrig riktigt hängde med på och ingen annan heller,kan jag säga.Han hamnade också i märkliga situationer,som han inte riktigt redde ut,och tyckte efteråt att det var inte så kul inuti,när polare garvade åt honom.

Håller tummarna(som jag ej har mitt i handen)för dig grabben.Snart är våren här! Lasse

2009-03-15 @ 13:37:47
Postat av: tess

hi hi hi läser inlägget över å kom av mig... allstå de Lasse skrivit...



Allvar grabben.... alltså en blogg behöver ju inte vara den stora feta sanningen... utan man skriver ett manus om han så vill.... de du skriver skakar även ja på huvudet å skrattar åt för mycket är ändå redigt sant för så många... tankarna är inte fel å de ligger masssa ironi och en hel del annat bakom ivetvis.



Ja gillar ju de du skrive rmen ibland undrar ju ja va som döljer sig bakom detta... vem DU e... denna stackars arma snickare som för fan har eget;-D //tess

2009-03-21 @ 13:09:49
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Anne

6,5 timmar .....Näru!! Nu växte näsan. :) JAg hade inte velat ha en sådan maraton man.

Ha en skön helg ...

2009-03-21 @ 16:24:28
URL: http://astas.wordpress.com
Postat av: Gbg-Lasse

Tjenare Tess,vem DU nu är? Blev JAG nu intressant? Jaha!Om du läst mina kommentarer,så känner jag igen mig mycket i grabben,sen tidigare,nu även min polare o hans problem. Har varit med om en hel del i mitt o då lär man sig små småningom saker om livet o om människor.Föredrar att vara anonym,även om jag absolut inte har nåt att dölja.Hoppas det är OK? Jag är inte ute efter att göra någon illa. Jag bara tycker till ibland.Mvh Lasse.PS,hoppas bloggaren har det bra,hamra på,fila bort skavankerna,muttra,förlåt muntra miner o pröva att vara spik nykter en helg,planka inte in någonstans,såga dåliga sällskap,snick,snack,slut

2009-03-22 @ 16:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0